Счетоводни Услуги в София
Вашият надежден и опитен партньор за Счетоводни Услуги в столицата София сме ние – Счетоводителите на Кадастра. Ние разбираме, че счетоводството е ключов елемент в успешното управление на всеки бизнес и сме тук, за да Ви помогнем с професионални и надеждни решения.
Професионални Счетоводни Услуги
Нашата фирма се гордее с богат над 10 годишен опит в областта на счетоводството. Предоставяме цялостно Счетоводно обслужване за Фирми от всички сектори на икономиката.
Водим внимателно и прецизно счетоводство, така че Вие да можете да се съсредоточите върху растежа на вашия бизнес.
Професионализъм и Експертиза: Нашите счетоводители са високо квалифицирани и винаги са информирани за последните изменения в данъчното законодателство и счетоводните стандарти.
Индивидуален Подход: Разбираме, че всеки бизнес е уникален. Затова предоставяме индивидуални решения, съобразени със специфичните нужди на всеки клиент.
Конкурентни Цени: Ние предлагаме разумни и конкурентни цени за нашите Счетоводни Услуги, за да направим счетоводството Ви възможно най-достъпно.
Счетоводни Услуги
Какво включват в конкретика нашите Счетоводни услуги? – сигурни сме, че следващото примерно изброяване на Счетоводните услуги, предоставяни от Кадастра няма да представлява интересно четиво, защото е изпъстрено със счетоводни термини.
За Вас е важно, въпреки това, да се запознаете дори повърхностно с обема на нашата счетоводна работа, която в повечето случаи е „невидима“, но без която Вашият бизнес не може да съществува:
Видове Счетоводни Услуги
📌Текуща обработка на първичните счетоводни документи (фактури, отчети от касови апарати, банкови извлечения и други);
📌Подготвяне и подаване на документи за Регистрация по ЗДДС;
📌Проверка за съответствие на счетоводните документи с изискванията на данъчно законодателство;
📌Осчетоводяване на всички документи, свързани с дейността на фирмата, съгласно разпоредбите на българското законодателство;
📌Обработка на данните с лицензиран счетоводен софтуер, с възможност за обмяна на информация по електронен път с клиента;
📌Начисляване на амортизации (изхабяване на актив - машина, съоръжение и др., поради продължителна или активна употреба) и съставяне на индивидуален амортизационен план на дълготрайните активи (ДМА);
📌Ежемесечно изготвяне и подаване в НАП на данъчни декларации, Справка Декларация и Дневници по ДДС, Интрастат декларации, VIES декларации, както и на всички други декларации, вкл. свързани с възстановяване на ДДС;
📌Ежемесечно изготвяне и изпращане на посочен от клиента електронен адрес на платежни нареждания за осигурителните и данъчните задължения на фирмата към бюджета;
📌Своевременно уведомяване на клиента и следене на нормативни срокове за подаването на всички необходими документи към различните държавни институции, за плащане на данъци и осигуровки;
📌Представляване на фирмата пред органите на НАП, НОИ, НСИ и др. във връзка с предоставяне на документи и информация относно търговската дейност на фирмата;
Интернет банкиране – не предоставяме услугата банкиране от фирмената сметка на клиента срещу предоставен достъп;
📌Изготвяне на справки, поискани от клиента.
Счетоводни Консултации
📌Данъчни консултации – във връзка с последиците по отношение на данъчното облагане във връзка с извършването на търговски сделки;
📌Консултации във връзка с придобивания и преобразувания на търговски дружества (сливане, вливане, разделяне, апорт и др.) – по отношение на възникващи в последствие данъчни задължения и декларирания, вкл. подготовка на необходимите документи;
📌Съвети по оптимизация на данъците;
📌Консултации по трудово-правни и осигурителни въпроси;
📌Юридически консултации – във връзка с проверки и ревизии от НАП, съставени актове и наказателни постановления.
Годишно Счетоводно Приключване
📌Изготвяне и подаване на годишни данъчни декларации по ЗДДФЛ и ЗКПО в НАП.
Допълнителни Услуги
Търговската дейност на фирмите е допълнително натоварена с множество административни дейности, които са свързани с различни държавни или общински институции. Тази дейности не влизат в обхвата на Счетоводните Услуги и в абонаментните планове за счетоводно обслужване на фирми.
Въпреки това ние можем да съдействаме на нашите клиенти и да ги разтоварим от множество допълнително възникващи административни ангажименти, но срещу допълнително заплащане.
От друга страна ТРЗ услугите, свързани с отношенията на дружеството с наетия персонал са включени в цените на Счетоводните услуги на Кадастра, както следва:
Регистрация на Фирми
Административни услуги
ТРЗ услуги
Счетоводни Услуги Цени
Ние вярваме, че добрите Счетоводни Услуги могат да бъдат достъпни за всеки. Затова предлагаме изключително конкурентни цени и прозрачни такси без да правим компромиси относно качеството.
За допълнителна информация и запитвания относно цените на нашите Счетоводни Услуги, не се колебайте да се свържете с нас.
Нашият екип с нетърпение очаква да Ви помогне с управлението на счетоводството на Вашия бизнес.
Имате ли Въпроси?
Не се колебайте, попитайте ни за конкретна Цена?